АктуалноГрадътКултураНовини

Проф. Велислав Минеков: Средства за ремонт на Концертна зала ще има в Бюджет 2022 на МК

Министърът иска среща с кмета Здравко Димитров идната седмица по повод казуса с дома за пловдивската опера

Служебният министър на културата проф. Велислав Минеков е заявил пред представители на фондация „Дом за Пловдивската опера“, че  средствата за ремонта на Концертна зала ще бъдат предвидени и заявени в държавния бюджет за 2022 г. от страна на Министерството, след получаване на строително разрешение от Община Пловдив. Това съобщи д-р Мариана Чолакова от УС на фондацията, която е участвала в среща-разговор с министъра и с неговите заместници доц. д-р Пламен Славов, Весела Кондакова и проф. Борислава Танева.

Казусът Концертна зала: Търпението ражда загниване

По повод казуса с дома за пловдивската опера проф. Минеков се е запознал със свършената до този момент работа от фондация „Дом за пловдивската опера“, поздравил е нейните членове за техния упорит и всеотдаен граждански ангажимент и е изразил желание за среща с кмета на град Пловдив Здравко Димитров през следващата седмица за конкретизиране на следващите стъпки.

Министърът на културата подчерта значението на операта за град Пловдив и за българската държава и предложи своята подкрепа, допълни д-р Чолакова.

От своя страна фондацията е поела ангажимент за организиране на такава среща и подготовката на анализ на предложенията-фаворити за място за изграждане на сграда за пловдивската опера.

Още по темата:

Какво става с ремонта на Концертна зала?

Министерството на културата да поеме отговорност за Концертна зала искат от Дом на операта

Под Тепето

Екип на Под Тепето - Наистина Пловдив

6 коментари

  1. За да тупурка с магаренцата си пловдивското народонаселение има неотложна нужда ПРЕДИ изместването на операта от „Борис Христов“ да получи своя

    ХИПОДРУМ.

    Така всеки съселянин след като се наколодруми на велодрома и преди да е погребал в застоялата вода на жабарника ще може да препуска ЙЙЯХУУ!

    ОрганизирВаме Фондация, кмете!

    1. Дето беше не служебен, а пълновластен многомандатен културски на РежимаБоБо, БоБо2, БоБоТРИ, Рашидоолу Ефенди не посмя да им се хване на хорото на Великите Комбинатори (идиялисти) оти макар и командаджийско управление = я на ЦвеЦве к’во му са случи, а? А?

      Идваше, кимаше благосклонно по „огледи“ ама = дотук, нищичко, даже не уволни ОПЕРАторката съсипала коскоджамити ценен имот.
      (Менда милата даже купи „Хонорис Кауза“ с милион, ама народни пари… без да е доцентка даже!)

      „Служебен“, проф. В. Минеков да не би да е по-будала? На бас?

  2. Кметът и Министърът нека се разберат за възстановяване на прекрасната Концертна Зала, това добре.

    Оттук натаък няма нужда (цит.): „…фондацията е поела ангажимент за организиране на такава среща и подготовката на анализ на предложенията-фаворити за място…“ ПОНЕЖЕ ТЕ СА АГИТКА ОТ ОРТАЦИ ЧАСТНИЦИ ВЪЗНАМЕРЯВАЩИ ДА СИ ПОСТРОЯТ СВОЙ ИМОТ =
    =ДОХОДНО ЗДАНИЕ=
    в което (може) на настанят ПОД НАЕМ държавната опера (и др.)

    За целта да си купят терен / парцел не им харесва вместо под „общественополезен“ претекст да цунат безплатно „МЯСТО“ от градчето със затихващи функции и некадърно управление. В което ПЛАТЕЖОСПОСОБНИ операсти за публика се броят на пръсти!

    Подобно „доходно здание“ на атонски манастир има накрая на Главната преди реката. Наемаха го за болница.

  3. Бутането на администрацията на площада е отдавна в мокрите сънища на Илко Николов.

    Партийният дом с концертната зала са все още млади. Самата зала е отлично композирана, с разкошна акустика, но престъпно занемарена от ОпънОпера(торката), която Минеков ако я уволни ще помогне най-много на Каузата.

    За негово сведение Далаверата на АГИТКАТА „ФОНДАЦИЯ“ е Градът да им хариже безплатен терен, въху който те да си изградят ЧАСТНО ДОХОДНО ЗДАНИЕ В КОЕТО ПОД НАЕМ ДА ДОПУСНАТ ОПЕРАТА (и др.) но само и доколкото си плащат (колкото им поискат Ортаците).

    А прескъпата сграда до онзи ден преремонтирана под букви човешки ръст „Б ОРИС КРИСТОВ“ и с бронзово художество изперчено отпред като Франкенщайн какво – да прашасва неоползотворено както белодроми, колодруми, стадиони и „гребни“ канали?

    КОЛЦИНА ПЛАТЕЖОСПОСОБНИ операсти вирусоносители са готови да се сгъчкат като за „публика“ на операта?

    Точна цифра, молим, без фишеци, без пяна на устата!

    1. Една подписка размахват под тъпия въпрос:
      „Искате ли в Пловдив да има опера?“

      Което значи съвсем друго – плащаме им заплати на оперетата, на балетата, на филхармонията, които не ни служат, ама нейсе

Вашият коментар

Back to top button
Изпрати новина