Какъв е цветът на Мимозата и как да разпознаем истинската

Спектакъл, който влиза в публиката

За приликата между жената и нейната чанта

Илияна Тоткова 

(М)ИМОЗА е заглавието на средната версия – големина (М), от серията спектакли на Тражал Харел в седем размера от XS до XL под общото заглавие Двайсет изгледа или „Париж гори“ в Джъдсън чърч. Представленията преплитат постмодерна смесица от поп култура, високи референти, техническа виртуозност – движенческа и вокална, лежерно „ежедневно“ поведение, харизма, артистизъм, своенравие, театралност, дискотечност, мода, всекидневност.

(М)ИМОЗА е резултат от колаборацията между четиримата хореографи: Сесилия Банголеа, Франсоа Шино, Марлене Фреитас и Тражал Харел.

 ‘’Аз съм истинската  Мимоза’’ – с тези встъпителни думи започна самият спектакъл, но не ги чухме веднъж,  освен  това  видяхме и различните лица и трансформации случващи се сред  публиката. Естествено, няма истинска  Мимоза , непостоянството на личността и нейните визии, промените на артистите пред очите на публиката, сменяйки грима и дрехите си в публиката, влизайки във воуг сцената на Харлем през 60-те години. Скандални, блестящи, атрактивни, предизвикателни, затрогващи – танцьорите направиха това, което липсваше на колегите им от предишните спектакли – докоснаха се до публиката по всеки един възможен начин. Не просто се докоснаха, те направиха публиката част от самият спектакъл…

Целия текст можете да прочетете в КАПАНА.БГ

Exit mobile version