Георги Стоев: Не знам дали е реалистично да има опера в рамките на панаира
Под тепето се опита да се свърже с директора на пловдивската опера Нина Найденова и членове на Сдружение „Дом за пловдивската опера“, за да разберем тяхното мнение относно предложението на Георги Гергов да дари 6 декара на Пловдив за сграда на културната институция, а в замяна на това Общински съвет да гласува „За“ апорта на акциите на Варна в „Пълдин Туринвест“. Ако това се случи, Гергов ще получи целия контрол в международното изложение. На този етап не успяваме да съберем коментари от споменатите горе две страни.
ЧЕТЕТЕ ТУК КАК ПЛОВДИВ МОЖЕ ДА ИЗГУБИ ПАНАИРА ОЩЕ В ПОНЕДЕЛНИК
Свързахме се с икономиста Георги Стоев, който бе част от раждането на идеята за Сдружение „Дом на пловдивската опера“, но не е част от него от близо година и половина. В коментара си пред Под тепето той дебело подчертава, че не изразява мнението нито на Фондация „Дом за пловдивската опера“, тъй като вече не членува в нея, нито на самата културна институция.
“ Когато се събирахме Фондацията имахме няколко различни терена. След това се стигна се до широк консенсус вътре в нея, че Партийният дом е подходящо място. Дори мина през ОбС. Но започнахме да боксуваме, тъй като не 100 процента от гражданите бяха съгласни опера да се изгражда на мястото на сградата на Партийния дом. Моето мнение бе и си остава, че трябва да държим на тази локация. На това място може много лесно да се направи бизнес план“, коментира Георги Стоев.
Той си спомня, че вниманието към тази локация се е отклонило в момента, в който на сцената отново се появява като алтернатива ъгъл от панаирното градче.
„Моето мнение бе, че много изгубихме от фокуса си. Нямаше никаква яснота на параметрите на тези триъгълници и четириъглници на тези сделки- община, панаир, опера, спонсори. Звучеше твърде общо, неясно и с твърде малко конкретика, за да се каже всъщност, че става нужда за някаква икономическа или друга сделка. Така звучи и днес. По-скоро говорим за политически игри или политически език на тялото, отколкото за това кой какво получава и какво дава срещу него. Нямаме характер на договаряне, нямаме характер на две страни в една сделка. А и не знам дали това е реалистично да се случи- на това място, на тези 6 декара или колкото са там, да има опера, при каквито и да е обстоятелства“, добавя Стоев.
На въпрос на Под тепето в ролята му на икономист дали си струва Пловдив да загуби панаира за въпросните 6 декара за опера, той отговори също икономически.
„Ако има стойност на терена и акциите, нетната стойност на активите на дружеството, тя трябва да се определи в точност. Но не съм запознат с оценката на активите, нито с дълговете. По-скоро ми звучи заменяме земя за земя“, коментира той.
Освен ГДК озаглавен с букви човешки ръст и прекрасно ситуиран на Гладстон и с бронзов Франкенщайн пред входа
КОНЦЕРТНА ЗАЛА (престъпно съсипана от ОпънОПЕРАторката Ни.На.) ще бъде преправена от Министерството за държавната трупа заплатаджии.
Стига сте се заигравали с ГЕРГОВи празни приказки, ФИШЕЦИ и въздух под налягане.
ОПЕРАстите са два файтона хора, по-малко дори и от футБОТЕВистите!
Фондация „опера“ НЯМА НАЛИЧНОСТ.
Въздух под налягане, лакомия и алчност за пред …будали.
По света Фондации, Фондове, Инициативи действат С ПАРИТЕ СИ ОТПРЕД.
Нашенските арогантни тарикати първо драпат за безплатно МЯСТО харизано им от МЕН / ТЕБ / НАС под лъжлив претекст. Без да имат НАЛИЧНОСТ.
След което ще просят и за милиони финансиране и от държава, и от община, и от общество, и от ЧАСТНИЦИ ЗА ДОХОДНОТО ИМ ЗДАНИЕ НА КОЕТО НОТАРИАЛНИЯТ АКТ СЕЩАТЕ ЛИ СЕ . . . именно
ШИКАЛКАВЕНЕТО НА Г-НА ЧЕ БИЛО СЯКАШ . . . „ЗЕМЯ ЗА ЗЕМЯ“ (?А?) ВМЕСТО ОЧЕВИДНОТО „КОН ЗА КОКОШКА“ ДОКАЗВА ДОКОЛКО МИЛИЧКИЯТ Е
1.ГЛУПОВАТ; ИЛИ
2.СЕ ПРЕСТРУВА НА ГЛУПАВ; ИЛИ
3.КЬОРАВ; ИЛИ НАЙ-ВЕРОЯТНО
4.НЕДОБРОСЪВЕСТЕН. ДА ПОВТОРИМ:
5.НЕДОБРОСЪВЕСТЕН,
6.НЕДОБРОСЪВЕСТЕН =
=КАКВАТО Е ВПРОЧЕМ ЦЯЛАТА ШАЙКА ОРТАЦИ ДРАПАЩИ ПОД ЛЪЖЛИВ БАЙРЯК УЖ ЗА „ОПЕРА“ ДА СИ ДИГНАТ НА БЕЗПЛАТЕН ЦЕНТРАЛЕН ТЕРЕН СВОЕ ЧАСТНО
ДОХОДНО ЗДАНИЕ
„НЕ ЗНАМ“ изчерпва Темата – стига сте ни занимавали с ЛУЗЪРИ