Чисто новата галерия на Гладстон няма вход за зареждане и камионите блокират улицата при смяна на експозицията
Теодор Караколев
Задръстване в час пик на и без това претоварената улица „Гладстон“ изнервя шофьорите в петъчния следобед. Причината е свалянето на експозицията от чисто ново изградената от кота нула галерия. Заради свалянето на картините камион е блокирал улицата, тъй като не е предвидено друго място през което този дълъг и сложен процес да се случва.
Пространството е проектирано с липса на фундаментално важният за подобен тип сгради „магазин“ за зареждане. Нормалните зали за сценични изкуства и изложбени пространства обикновено имат голям вход, през който понякога дори може да влезе изцяло цял камион. По този начин товаренето и разтоварването на картини, скулптура, други произведения на изкуствата, или в случая със концертните зали – декорите, да се случва без да се пречи на движението в квартала.
Цялото това товарене и разтоварване е и опасно за произведенията, тъй като в момента мотокарите се движат по тротоара, а работниците трябва да прескачат и да внимават за анти паркинг колчетата. Липсата на голям вход по начало е особено странно – огромните изложбени пространства вътре дават прекрасни възможности за всякакъв вид произведения на изкуството, но най-големият вход в сградата е централният, който е с приблизителни размери 2 х 2 метра. При перфектната възможност такъв вход да се изгради, например, от задната част на сградата – там има само две малки врати, а уличката е твърде тясна за да влезе по-голям автомобил, камо ли камион. А по принцип вместо гладката масивна стена, там трябваше да има огромен портал за зареждане.
Товаренето през малкия централен вход, който би трябвало да служи единствено за вход и изход на посетители, с помощта на полицейския екип, който е ангажиран за товаро-разтоварната дейност прилича повече на артистична акция в стил Иван Мудов. Цялата дейност предизвиква в по-добрия случай смях, по-лошия тъга, поради огромните средства, които се инвестираха в чисто новата постройка, която можеше да бъде проектирана адекватно според съвременните изисквания, но поради вътрешни дразги и тоталното нежелание за диалог и прозрачност от страна на общинската управа, резултатът е задръствания и невъзможност в гигантската галерия да се вкара произведение на изкуството, по-голямо от 2 метра.
Предлагам галерията да се зарежда и изпразва на принципа, по който се събира боклука на Пловдив, през нощта. А предвид вратата, да се наблегне на изложби на миниатюристи.
Изложби на миниатюристи, миниатюристки и техните минатюристчета.
Максимален размер = МОНА ЛИЗА дел Джокондо.
Без . . . маникюристи.
Миразчиевата „Баня СтариннаЯ“ да подслонява по-едрите „ТВОРБИ“, че той има опит в разкъртването на древни зидарии, прокопаването на проходи към Женската съблекалня (банята зат’ва са казва ЧИФТЕ, сульо!).
Навлеци на всяка крачка, и ОЩЕ ИДВАТ, бягай да са спасяваме майна! От РежимаБоБоТРИ = Терминал ТРИ.
Е ся…инджинерната мислъ тотева няма аналог хахахха, баси кашона мавзолейски
Да разширят задния вход. А защо са нужни огромни камиони? Може и с по малки. Влизането на камиони по Главната е забранено, разрешени са до 2-3 тона на Отец Паисий. И така се обслужва цялата Главна. Значи и галерията на Гладстон може така.
тъй-тъй: поправки и преправки докато още не е изсъхнала баданарката на чисто новата Творба.
На инджинеринг ИМПЕРИАЛиста всичкото му два мандата откраднато Царуване беше така = претупване на „проекти“ по „програми“ със здрависване ПОД МАСАТА С ОРТАЦИ, АСФАЛТАДЖИЙСКИ И АВТОБУСАДЖИЙСКИ И ВЕЛОСИПЕДАДЖИЙСКИ МАФИИ.
Следва асфалтиране на Хисар Капия, оти древни калдаръми ша пра’ят добър ДОЛАР.
Гласувайте за СелянКите от САРБ, майни!
Хак ни е!
Кур каза: „…по Главната е забранено, разрешени са до…“ ами като се огледаш, майна, то
ИЗ ПЛОВДИВ ВСИЧКО Е ЗАБРАНЕНО, НИЩО НЕ Е РАЗРЕШЕНО, НЯМА ПО СВЕТА ПО-ЗАБРАНИТЕЛНО СЕЛИЩЕ.
ТАРАБИ ПО ОСОВАТА ЛИНИЯ ДА НЕ БИ ДА ПРЕКОСИ НЯКОЙ МЕЖДУСЕЛСКИО „ТРАФИК“.
КОЙ БУДАЛА ША СЛЕЗЕ Ф „ПОДЛЕЗ“ ЗАРАДИ ЕДНОТО ПРЕСИЧАНЕ КАТО ИМА ЗЕЛЕНА СВЕТЛИНА – ИДИ В БРУКЛИН ДА НАКАРАШ СЪСЕЛЯНИТЕ . . .
ПАЗАРИЩАТА = КОЙ КАЗА И ОВЛАСТИ ДА СЕ КОМАНДВА ПАЗАР? ЗАТОВА НЯМАМЕ СЕЛЯНИ ВЕЧЕ
Обезкръвеният от захранване Център, лишените от превоз пенсионери и пешеходци =КАКВА РАДОСТ!
ГОРДОСТ ЗА БУДАЛИ.
Обратно към . . . камилски кервани. С цървули.
През Турско животът с по-малко ЗАБРАНИ (и „подобрения“!) си протичаше.
Дам … и на всичкото отгоре се хвалят, че имало проекти за 120 млн. лв. готови … Които със сигурност са от безумен по-безумен, но за сметка на това усвояващи …
А един въпрос докато сме на тема „културно строителство“ 🙂
Колко време ще довършват откритата вече базилика? … Поне до май догодина 🙂
Не е нормално да трябва да идва патрулка за да се товари или разтоварва нещо в сграда проектирана 2019 г. Евала на Тотев и Кацарски!
При 2 х 2 врата може да се вкара по диагонал до 2,7 х 0,1 нещо
ДАНО ДА НЕ НАСКЪРБЯ МНОГОЗНАЙНИКА АКАД. ПРОФ. Д-Р ИНДЖ. КАРА КОЛЬОВ, АМА ТЕРМИНЪТ, КОИТО МУ ТРЕБЕ ТУКА: „фундаментално важният за подобен тип сгради „магазин“ за зареждане“ Е „ДОК“ А НЕ МАГАЗИН. ДОКИНГ ПРАВЯТ В НАРОЧНО УСТРОЕН ТОВАРНО-РАЗТОВАРЕН „ШИПИНГ ДОК“ ОТСТРАНИ ИЛИ НА ГЪРБА НА БИЛДИНГА.
ТЕОДОРЧО, ПОПРАВИТЕЛНАТА СЕПТЕМВРИЙСКА СЕСИЯ ША СА ИЗНИЖЕ БЕЗ ДА СИ ВЗЕМЕШ ОЦЕНКА ПО НЯКОЙ ИЗПИТ И ША ОСТАНЕШ КАЛИНКА, КАКИНОТО.
САМОДОВОЛНО, ГОРКОТО, САМОМНИТЕЛНО.
Инджинеринговите „висшисти“ са над ТЕЗИ НЕЩА.
ДОКЕРИТЕ да товаро-разтоварват в полунощ.
За архитекта-Наградата „Пловдив“Хвала!