Операта се похвали с 60% ръст на приходите и увеличен интерес от чуждестранни зрители и медии
22 000 зрители отчетоха организаторите на Opera Open за изданието на традиционния фестивал през 2019 година. Директорът на Държавна опера – Пловдив се похвали с рекордни резултати от тазгодишното издание, което по думите ѝ е безспорен акцент в програмата на Пловдив – Европейска столица на културата.
С 60% са се увеличили приходите на фестивала тази година. Международната публика е била цели 30%, което е допринесло не само за популярността на фестивала, а и косвено на бизнеса на града – хотелиери, ресторантьори и др. Освен чрез туризма, популярността на фестивала и Пловдив се разпространява и чрез престижни чуждестранни медии. През тази година са гостували журналисти от Австрия, Русия, Франция, Румъния и Великобритания, дошли като специални кореспонденти за Opera Open. Уникалният спектакъл „Орфей и Евридика“ на Стефано Пода пък попадна в списъка с партньори на най-престижния телевизионен канал за класическа музика MEZZO.
Организаторите изразиха и притесненията си за фестивала през 2020 година. Нина Найденова коментира, че вече са заявени датите за Античния театър, създават се и нужните връзки чрез туристическите агенции. Все още, обаче, няма потвърждение за тях от сцената, което притеснява организаторите, че през януари ще бъде твърде късно за договорености с туроператорите. Найденова призова за по-бързо решаване на тези и други финансови неясноти около изданието на Opera Open през 2020 година.
Веднага, още същия следобед свалиха тази тъпа пропаганда от страницата. След като станаха смешни, обаче.
ОПЕРАТА Е ДЪРЖАВНА ИНСТИТУЦИЯ, НЕ Е ОБЩИНСКА, ЧЕ ДА ВРЪНКАТ КМЕТА ДА ГИ УСТРОЙВА – СЛЕД КАТО ЗАСРАХА КОНЦЕРТНА ЗАЛА ЗАРАДИ . . . БУТАТЕЛИТЕ. АКО ЧАКАТ НА КРАДЛИВАТА КЛЕПТОКРАЦИЯ НА РЕЖИМА БОБОТРИ ДА ИМ ПОСТРОИ – ИМА ДА ПОЧАКАТ И СЛЕД 2020.
КОЙТО И ДА „ИМ“ ПОСТРОИ СГРАДА ЩЕ ИМ ВЗЕМА НАЕМ КАКТО ПРАВИ И ГДК БОРИС ХРИСТОВ, НЯМА КАК ДРУГОЯЧЕ =СИРЕНЕТО Е С ПАРИ.
ОПЕРА Пловдив си има. Като тръгнеш по Гладстон към центъра от Руски, вдясно можеш да я забележиш. Оперен певец има за заглавие с буквички човешки ръст, с бронзово чучело на оперен певец в ролята на Франкенщайн отпреде. Изградена беше тъкмо за ОПЕРА отделно от Театъра, отделно от Концертна Зала, отделно от Киното-рекордьор от епохата, когато се ходеше на кино. С акустика. Даже и преди да го “подобрят” гръцките им Ортаци.
Кореняците помнят спектакли като примерно кралския КУЛБЕРГ Балет от Дания – отлично представени и посрещнати. Ако някоя амбициозна директорка иска сцена за коне, слоне, крокодили, гемии, караконджоли и фишеци, проблемчето се урежда лесно чрез уволнение, да върви в Ла Скала да коли/беси.
Назначаване на безпартиен директор, стига партийци Граждани-ГЕРБ или СелянКи-САРБ.
Цялата тази разправия е изкуствена измислица, периодически разлайвана за отвличане вниманието от пловдивските проблеми. Па току виж някои „Будали“ може да им харижем ТЕРЕН на Бутачите.
Стига!
Ето има и други подходи към ИЗКУСТВОТО, без . . . цирк:
= http://www.youtube.com/watch?v=skqa0ODCFMI =
АМТИ + „И“ + ЦИРК нека присъди на самозабравилата се Ни.На. (която умишлено -и от некадърност- съсипа Концертна Зала за да уйдиса на Агитка БУТАЧИ) една „Хонорис Кауза“ и – по живо, по здраво, със залеза на крадливата клептокрация на РежимаБоБоТРИ и партия САРБ да се маха и да остави певците да пеят без да се гърчат!
БЕЛКАНТО БЕЗ МИКРОФОНИ, БЕЗ ФИШЕЦИ И КАРАКОНДЖУЛИ – ЧИСТО ШКОЛУВАНО ИЗКУСТВО НА ЧОВЕШКИЯ ГЛАС =ТОВА Е СЪЩИНАТА НА ИСТИНСКАТА ОПЕРА.
ПУРИСТИТЕ В ПЛОВДИВ НЕ СЕ ПОДДАВАТ НА АГИТКАТА ЗА „ПОДОБРЕНИ“ ПРЕДСТАВЛЕНИЯ С МАЙМУНДЖУЛУЦИ.
БДЖ ВЗИМА ОТ СТАРЦИТЕ ПЕТАРКА ДО СОФИЯ, КЪДЕТО ОПЕРАТА Е . . . ОБИКНОВЕНА.