Инсталацията от „Седмица на съвременното изкуство“ е свалена седмица по-рано по искане на дирекция Пожарна безопасност
Инсталацията „Стената“ – позната на пловдивчани като чувалите на Римския стадион – бе премахната преждевременно от екип на Седмица на съвременното изкуство. По план и с всички нужни одобрения тя трябваше да остане до края на събитието – 11 септември.
Точно в деня на честванията на празника на Пловдив инсталацията, свързана с проблемите с опазването на изчезващото културно наследство в Пловдив, ситуацията с войната в Украйна и спомена за Желязната завеса, бе свалена. Искането е дошло от дирекция Пожарна безопасност, научи „Под тепето“. Според тях чувалите, пълни с леките пластмасови балончета опаковъчен материал, са твърде опасни за обществено пространство.
Разговорът придоби напоследък странна окраска:
СЕЛЯНДУРИТЕТ!
(?!?)
Докъде сме се докарали, пияни да се мятат в полиетилена !!/и. това е гневна реакция /Толкова ли нямаше друго място в света за творческия дух на авторката???
то и селяните не са за град Пловдив като вас, ама ви търпим ?
Беше много грозно! Добре е , че се намеси Пожарната.
То селяните като дойдохме в градо, не знаем що е то истирия и изкуство и послание и затова даже мразим всичко непознато и „неразбрано“ от нас. Свикнали сме „чували“ да виждаме само на полето затова. Даже още ни е яд като видим някой с обувки да ходи, оти на село само по джапанки, чехли и ботуши сме. ???
Разгеле, че Пожарната намери разумна причина за махането на т.н. творба. Вече бях добила комплекс, че нещо не разбирам нейната значима културна стойност.
Не разбираш щото си свикнала на пейзажи по китайски йартини и култура да гледаш само в лятно кино някоя комедийна посресдвена постановка с Рачков. Толкова за първите 7 години.
Браво за това, но 37 000 лв са дадени от бюджета тази простотия да стои до 11.09. Печалбата на „боркинята“ щеше да е още по толяма ако бяха махнали чувалите след 2 дни.
зависта е порочна, както и простотията ?
Не само историчар е отличникът осмокурсник (5+3=8 пет години в трети курс) от НеБеУу-то (НБУ надцаква СУ, ПУ, ВТУ, ЮЗУ, ДИАМАНДИЕВ и дори ВУАРР!) и Лауреат и собственик на СороФондация със стипендиантки; той е и самозваният пловдивски Водещ –четете го фнимателно, бе!–
ИЗКУСТВОВЕДец!
Като му пречат ръцете да прави МУЗИКА, слагаме музиковеда да прелиства нотите когато някой изпълнява сонатата…
Като му дадеш моливче и боички но не успее да изрисува КРУША, изкуствоведът отива да се навърта около художниците с интриги, кудкудякане, похвали и потупване, оценки, преоценки, чистки, хабилитирВане, че да се прехранва.
Горките, и те душа носят
От Мичкюр една племенничка стара мома за друго като не става щяхме да я правим КУРАТОР.
На нещоси, ако не на Изящни Изкуства (гола вода горкана…) то поне на на Съвременни, на Модерни изкуства, Национални Есенни / Пролетни / Летни; АвантГардни или поне на ПостМодерн.
Отказа се, не щяла да бъде МЕНТЕ
И какво искаш този път, бе, комплексар? Един път не написа нещо смислено. Даваш ли си сметка, как изглеждаш отстрани с налудничавата си злоба?
Този път както и всеки път досега искамЕ КараКАЛИНКА да си упражнява в някое друго поприще КОМПЛЕКСА ЗА „ПЪЛНОЦЕННОСТ“.
Досега осем пъти те четеме как се опитваш, ала нито един път не написа нещо смислено. Даваш ли си сметка, как изглеждаш отстрани с налудничавата си злоба?
Комплекс за „пълноценност“ те е здравата нагазил, кис-кис
Голяма инсталация. Голямо чудо. Малоумници.
Много лесно е да се установи #КОЙ ПЛАТИ (от моя джоб / твоя / нашия) тази изг7зица –ама ДОГОРЕ в йерархията!– и да бъде уволнен!
2.Да се установи КОЙ и КЪДЕ, на кое сметище са изхвърлили ТВОРБАТА (освен ако е в задния двор на Творкинята в Наше Село) и да бъде глобен: дунапренът не се саморапада!